Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tar er på en resa i Göteborg!
Follow duvetinte

När jag var i Göteborg för inspelningen av En resa genom hip hop sverige träffa jag as sköna människor inom musikbranschen. Jag har inte räknat exakt hur många rappare jag träffade i Gbg, men det var en hel del människor och här har vi 5 st av dom!
Sick Art, Meta four, Kamran, Parham och Vic

Detta är endast en liten smakprov inför allt!





// DuVetInte
Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för kommentaren !

Blev jätteglad när jag såg den, du är också jättefin :) <3

kram!

2010-04-15 @ 10:00:21
URL: http://ssalthammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: