Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En vanlig dag på jobbet
Follow duvetinte

Idag har jag haft fullt upp med att filma. Jag har filmat ca 7 artister och vart på 1 möte.

Dagen började med att åka hem till Rebin (Rebstar) som bor liten utanför malmö, men snubben har en sån fin lägenhet att jag gärna tar över den om han inte vill bo där heheheh.
Men lägenheten får ni se när dokumentären kommer ut.

Sen efter det var jag på ett snabbt möte angående en annan artist som troligen ska va med i dokumentären, men mer om det kommer sen.

dagen var inte slut en, utan jag mötte upp en 17 årig kille som var så grym på rapa att jag blev helt ställd, snubben var jätte tyst i början, men så fort kamran kom upp så la han 2 feta verser, GRYMT!

jag avslutade dagen hemma hos Sindri för att filma lite andra människor. Sen kom dom där Dubcnn killarna och tog över min tid! hahah nej nu skoja jag. Men killarna kom för bi för att snacka med Sindri och sen fick jag med dom i min dokumentär.
Vigge gav mig massa klistermärken och jag tog faktisk ena och klistra den på datan för att visa support!

Jag är nu hemma hos Bobby bolivian och tänker fan ta och däcka jävligt hårt för jag är helt slut i huvudet och har en LÅNG resa framför mig, imorrn åker jag till sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: