Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En dag med Byn Clicken
Follow duvetinte

Igår spendera jag och Mirlinda en hel dag med Byn clicken för att spela in till min dokumentärsere "en rsagenom hip hp sverige"
Detta va nog en av dom bästa inspelningarna jag gjort eftersom allt som vi filma kunde inte ha blivit bättre. Vi gick runt i rinkby för att filma deras trakter där allt startad för dom och vi träffade på deras vänner som vi intervjua och dom berättade väldigt roliga saker som Mahan och Jink gjorde nä dom var yngre!


Det började med att mahan kom med en massa redbull för att vi alla skulle få lite mer kraft för att orka denna dag!



Efter första tagninge gick vi vidare för att få se olika ställen dom hägde på när dom var yngre



Självklart var dom tvungen att spotta en vers var framför kameran och det gjorde dom jävligt bra!



Hängde lite med en av mina blogg läsare Hast som kommer också att få vara med i min dokumentär! En jätte gullig kille som jag träffat en gång tidigare!



Men vi avsluta dagen med en gruppfotto med Byn clicken och hans vänner!



Mirlinda och Sandro



Alla bilder är Tagna Av Mirlinda som just nu är en "praktikant" hos mig om man kan säga så! Hon provjobbar just nu hos mig och kommer att göra det under hela denna vecka och nästa vecka kommer hon att provjobba med att blogga hos mig och få egna uppgifter! Men en så länge har hon gjort ett grymt bra jobb och jag är skit nöjd och hoppas verkligen att det fortsätter på detta vis.
Kommentarer
Postat av: Anonym

cool!

den yngsta killen där brukade komma på mina dansklasser i rinkeby! =D

superskönt kille^^

2010-04-19 @ 21:36:28
URL: http://boomboomroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: