Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Adoo-OhOh!
Follow duvetinte



Lyssnade på OhOh! låten av Adoo och ska nu skriva vad jag tycker. Det är tyvärr ingen låt jag kommer att lyssna på igen eller om jag gör det så blir det någon enstaka gång. Det jag gillar med låten är killen som sjunger i refrängen, han har en grym röst. Annars tyckte jag att de inte fanns något sammanhang i låten alltså det gick ingen röd tråd genom låten. Jag kom aldrig in i känslan som får mig att svepas iväg i låten.

Beatet är bra och jag gillar refrängen. På en skala mellam 1-5 hamnar låten på 2,5.

Kommentarer
Postat av: Big Up

Bästa bloggen du borde ta över ametist hahah=)

men nu är det så att du kör en resa genom svensk hip hop. jag har en kompis och jag överdriver inte när jag säger att han är en av dom bästa freestylarna. han är grym på rappa men han satsar på fotboll

alla vill få han och rappa kan du få igång energin och överraska honom namnet är Mabou Jawo Från täby!

2010-04-29 @ 09:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: