Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tror ni jag ger upp? svar på tal!
Follow duvetinte

Nu måste vi reda ut saker o ting!

Vi börjar med att en av mina läsare skrev en kommentar om att pussywood skrev om mig i deras blogg!
Och denna person som la kommentarer va inte anonym..
när jag gick in o kollade så ryckte jag på axlarna..
Jag har inget och säga om pussywood. Och oavsett om dom hatar mig eller inte så känner dom inte mig för att hata! Något på bloggen måste ju störa dom? och vad kan det vara?
Har haft en riktigt bra natt och tänkt igenom allt. Men att skriva Besatt måste va något att i? hhahahahah.. de va roligt.. men men.. sak i samma..
ni fick lite bakrund..
Jag fick en kommentar av en person som var anomym där det stod vissa saker.

Men nu ska ni få en bra förklaring

1. hatare kan aldrig aldrig aldrig SÄNKA MIG! Jag är för stark för ett par anonyma små töntar ska skriva något och aldrig våga stå för det!

2.
Att tanken om att sluta blogga har INGET med att det finns folk som hatar mig att göra! för jag har sagt nu ett tag att jag har tänkt tanken, men jag gillar o blogga o ni gillar o läsa.

3.
Ni som hatar, kom ihåg att erat hat gör någon större? för att lyckas man med något så hatar man!

4.
ERA DUMMA J*VLA IDIOTER! TROR NI JAG KOMMER ATT SLUTA BLOGG? Hell nooo! Ärligt? jag sluta?
hahahahahahahahahahahahahaha...



Otacksamma människor det finns, men som sagt, de e dom som hatare!
Men så ligger det till.

Och du som kommentera anonymt.. Visst mina intervjuer är inte dom bästa.
Snälla, jag sket i skolan när jag va liten, jag kan inte skriva, jag kan inte läsa bra.. jag har alltid haft svårt.


Jag tror inte jag är profs, jag gör detta enbart för att SVENSK HIP HOP ska synas.
Tror ni annars jag hade ansträngt mig!
Men jag gilla din kommentar du skrev. De har va inte menat till dig som kommentera, utan att alla andra kan få veta på en o samma gång. Jag uppskattar det du skrev och tyckte om det! Tack för kommentaren :D

Jag kommer fortsätta blogga, oroa er inte.
Så lätt blir ni inte av med mig. Jag har för mycket som kommer upp!

Jag kanske inte sitter vid datan 10 timmar om dagen, men jag kommer blogga offta.

Hoppas ni förstårt!
Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

:D

2009-09-04 @ 12:53:59
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: neela shorty

SUCK ON THAT HATERS hahahaha....

bara för att hon lyckas o inte ni hahahahaha

bara för att hon e sej själv.. o ni spelar tusen andra.. bara för att hon e grym bloggare o inte ni ... aahhh plz haha....

keep doin ya thing ..keep talkin ;) she dosent GIVEEEE A FUUUUCK ABOUT YA´LL



hey haters... detta e eran "skydd" ni har egna problem därför skyddar ni er genom o snacka skit o hata.... sad but true

2009-09-04 @ 14:46:56
URL: http://shortytheone.blogg.se/
Postat av: Dragana

Det är så hemskt när folk som inte vet bättre skriver dumheter... man ska bara strunta i sådant!

2009-09-04 @ 14:54:19
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: adina

okej, ska kolla in det!

2009-09-04 @ 15:54:56
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: jessica ♥'

är du upptagen eller så kan du vissa hur man lägger in vido klipp ? ;)för jag har vänta på länge ;(

2009-09-04 @ 15:59:45
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: Saritta

pass på dom , kööör bara! avundsjukan dödar dom men gör dig starkare!!! keep it up !

2009-09-04 @ 17:47:44
URL: http://saritta.blogg.se/
Postat av: B

(Y)

2009-09-04 @ 18:50:12
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: salle

alla hatare kan suga min feta kuk, skit i dem melika, o keép up the good work.

2009-09-04 @ 19:41:43
Postat av: jenny

Ja det ar det verkligen!



Vad kul haha:D! Ussh hatare.. har fott konstiga kommentarer senaste tiden ockso, fron samma person! Att de orkar liksom!

2009-09-04 @ 20:22:17
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: