Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Sista inspelningen
Follow duvetinte



Jag tror att jag har glömt och berätta en sak!
Jag var ju på video inspelning för ett tag sen. Denna inspelning har väll pågott ett bra tag!
Men vi fick till sista scenen som jag behövde vara med på.

Jag fick springa på en man som lekte luffare och jag blev jävligt nöjd med den scenen, eftersom jag är bra på att leka arg och irriterad!

Jag fick höra att dom hade en scen kvar, men eter den scenen är det helt slut! Då kommer det väll inte ta så längt tid innan jälva videon är klar!
Här kan ni se bild på när vi spela in lite.


Och självklart får ni se en liten snutt från inspelningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: