Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ny musik - Alex J
Follow duvetinte



Alex J feat Nano Ansökan



Min åsikt:
Jag har tidigare dissat Alex J, fast det var ett par månader sen och jag fick höra att han hade ny musik på G och att det skulle va mycket bättre. Här har ni hans senaste låt, den e helt ok.
Till skilnad från hans andra låtar jag hört så är denna mycket bättre, mendenna låt är rätt skön och den får en hiss av mig! trodde inte att han skulle komma ut med något bättre, men bra jobbat Alex, du ska va glad att du har vänner som tror på dig. Bra jobbat!
Kommentarer
Postat av: J

Rätt bra låt ju! :)

2009-10-31 @ 12:57:56
URL: http://currenttrack.blogg.se/
Postat av: emilio

rätt skön? den e ju riktigt fet!!!

2009-10-31 @ 16:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: