Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ison, från ison & fille gör sin grej
Follow duvetinte


Igår (fredag, 091002) träffade jag Ison för en intervju!
Jag har alltis sagt att Ison & fille är Nr 1 för mig bland den svenska hip hop musiken! Och det var en stor ära för mig att träffa ison igår, har träffat han ett par gånger innan men jag har och tror aldrig att jag kommer ha något ont att säga om honom.
Så jordnära människa som vet vad han vill!
Ni hör han varje morgon tillsammans med Ametist på Sr metropol.

Men jag fick han att göra en Duvetinte tv iallfall.
Här kan ni se han göra sin grej.

Ska sitta och jobba lite med intervjun, tog reda på lite ryckten som gått och historian om hur allt startade!
Det va riktigt intressant och få höra allt!



Vad tycker ni om denna video?
Visst är han bra?

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Tack så mycket:)

2009-10-03 @ 15:09:30
URL: http://emmeliluu.blogg.se/
Postat av: E

Joodå du sj? :)

2009-10-03 @ 17:39:07
URL: http://yeesbox.blogg.se/
Postat av: Arjan

Skön blogg!!! fortsätt med det du gör och skit i alla hatare!!!

2009-10-03 @ 19:27:27
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Hej sötnos! Förlåt för att jag inte har svarat på kommentarer den senaste tiden. Har helt enkelt prioriterat annat än just bloggen ett tag - som du märkt :-) Men nu är jag tillbaka igen! Ha en underbar söndag :-)

2009-10-04 @ 13:33:30
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: