Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Finess gör sin grej!
Follow duvetinte

Igår vad jag och gjorde en intervju med Finess!
Denna kille är riktig trevlig och jordnära!
Han vet vad han vill med livet och vart han står!
Jag ska inte avslöja så mycket. Men det var riktigt kul och få göra denna intervju!
I mina ögon kommer han att bli en riktigt bra förebild oavsett vad han en jobbar med! Men jag har aldrig stött på någon som brinner för musik som han gör. Bara hur han beskrev allt.
Jag har något att se fram emot och det är hans mixtape som kommer ut snart! Men allt får ni veta i helgen!

Han fick köra en "duvetintee tv" igår, måste se om han kan lägga några rader utan att känna pressen! Riktigt grymt!

Alla intervjuer som görs denna vecka kommer komma upp i helgen. Ska sitta ner och fixa allt!
2 kvar att göra, Panetoz och Ison (ison & file)

Men här kan ni se Finess gör sin grej!

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: God morgon! Lite sent kanske, men det är morgon iallafall ;)

Bara bra med mig.

Själv?

kram

2009-10-01 @ 09:06:19
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/
Postat av: salle

Finess mixtape kommer bli riktigt tungt, Keione har proddat riktigt tunga låtar som finess har mördat. keep up!

2009-10-01 @ 11:08:09
Postat av: Takai

svar;

awh, tack snygging! :D

2009-10-01 @ 15:13:16
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: P

riktigt tung freestyle

2009-10-04 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: