Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dagen med Hani & Beoar
Follow duvetinte

känns som en otroligt lång dag idag!

Var och träffade Hani och Beoar för att äta och göra en intervju.
Denna gång var det med Hani, jag har väntat i 1 ½ år för att göra denna intervju, så tack Hani för att du stälde upp.
Han kanske tröttna på atrt jag tjata så pass mycket.

Men det var riktigt kul, fick snacka lite med Beoar om hans musik som han håller på med, hade lite erbjudande till honom som kommer diskuteras mer om lite längre fram. Om ni inte vet vem Beoar är så kan jag berätta att det är killen som gjort låten Space som man har sett lite överallt!
Jag och Hani satt också och snackade massa skit som vi alltid gör. Alltid lika kul och träffa honom, fast att det ska ta ett par månader innan man ses, men denna intervju jag gjorde var del 1, om ett tag kommer del 2 och den är på film!

V



Nu är jag helt slut i huvudet, ska sätta mig och fixa intervjun som jag gjorde igår med Sean banan, den kommer komma upp ikväll om allt blir klart.

Lite längre ner kan ni se lite filmklipp som jag och sean gjorde igår! Det går absolut inte att missa!!
Kommentarer
Postat av: Marwa

heej nu har jag fixat min blogg helt själv tkr du att den blev finnae än färgen rosa som jag hade förr:P<3333

2009-10-23 @ 19:03:15
URL: http://marwafreshh.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du skulle vissa vem som van !

2009-10-23 @ 20:02:48
URL: http://priyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: