Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

3 nya intervjuer
Follow duvetinte

Har jag sagt att jag har mycket att göra??

Jag har redan gjort 2 intervjuer denna vecka, Sean banan och Hani.
Men nu har jag ytterligare 3 intervjuer som ska göras.
Jag håller just nu på och jobbar med dom andra två intervjuerna som jag gjort och dom kommer upp inom kort, men jag jobbar hårt nu eftersom jag kommer åka på kryssning nästa vecka och kommer inte ha så mycket tid för bloggen.

Därför kommer jag bjuda på en hel del extra denna vecka!
SÅ vilka är det jag ska intervjua??


Paco kommer först upp eftersom det blir redan på Söndag den 25/10

Frispråkarn kommer jag att träffa upp på Måndag 26/10

Måndag den 26/10 ska jag träffa upp en av mina favorit artister,
nämligen J-son!


Finns det något ni undrar och vill ställa en fråga till någon av dessa kan ni lämna en kommentar så tar jag upp det med dom!
Nu har man något kul och se fram emot!
Kommentarer
Postat av: Sheila

Oh intervju med Sean B, kul. Han bodde faktiskt brevid min farbror i Kista förut ;)

*Vad kul med en massa intervjuer!



Kram

2009-10-25 @ 08:55:24
URL: http://missmexicoiran.blogg.se/
Postat av: queen B

fråga j-son va han tyckte om spelningen i luleå? haha

2009-10-25 @ 18:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: