Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

2 nya låtar
Follow duvetinte


Vad tycker ni?
Hitt eller diss?

Beoar - Space



Min åsikt!

Denna låt är inte en hip hop låt. Jag tror att ni läsare kommer gilla denna!
Anorlunda och jag gillar verkligen låten, fick höra den innan den kom ut och sa direkt att han måste släppa den!
Den finns på min MP3! Bra jobbat Beoar, jag sa att det skulle bli bra!



Låt 2

Desert Rose - Sweet Desert Rose


Min åsikt!
Jag fick denna låt skickad till mig och jag lyssnar på ALLT som skickas till mig och jag försöker lägga upp allt oavsett om det är bra, denna låt va jävligt skön. Har dock inte laddat ner den så att jag kan ha den på min MP3, men det är en låt man kan sitta och chilla till! den för en rakt av hitt av mig!

Men vad tycker ni om dessa 2 låtar?
Kommentarer
Postat av: starbee

hm diss.. inte min typ av musik

2009-10-09 @ 12:39:11
URL: http://starbee.blogg.se/
Postat av: emma.

1an va inte riktigt min smak så de blir diss.

men HISSAR 2an :)

2009-10-09 @ 14:17:57
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tung e den

2009-10-09 @ 15:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: