Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Love me or Hate me
Follow duvetinte

Börjar känna mig lite stressad, förutom att jag bombadera Jaoulis telefon så han jag till o med boka in en intervju!
ska fixa två till strax, blir ju med........? tänker absolut inte berätta vilka dom andra tre är..
Men tre smaskiga är det iallfall!

Men nu ska jag röra mig mot karolinska för min syster och resterande tjejer ska uppträda där efter vet jag faktis inte om jag ska träffa Jaouli, fick mess av han nyss och jag ska ringa han om en stund, nu låter vi han vänta på att jag ska ringa han!

Men måste kolla med resterande om vart vi ska ut ikväll eftersom lilla miss Melika är uppskriven på några ställen så har man en del o välja på!
Hmm, vad tycker ni??


Mathilda, måste säga att jag har saknat dig fan!
Iallfall......

VIP babyyy!!
Börjar känna mig hungrig nu, någon som vill bjuda mig på middag?

Ikväll har jag med mig filmkameran ska fan i mig ta och filma lite sjuka grejer, det beror också på vem jag är ute med och vad jag gör!

Har hört att många saknar mina pinsamma filmer, men egentligen så är dom inte så pinsamma utan dom är bara roliga och jag är ju rätt sjuk i huvudet!

Imorrn ska jag fan ta och ringa Eddie, ja ni vet, han som åkte ut från idol nyligen!

Får man vara självkär? för det är jag!
Nä men nu ska jag gå, fortsätt att vara avensjuka och hata! jag älskar er mer!

Nevermind what haters says ignore them till they fade away

Eftersom jag vet att ni bara Älskar mig!!!
Kommentarer
Postat av: Anonym

hej melika undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en ganska komplicerad grej

2009-11-28 @ 04:09:28
Postat av: daamn

Du är fin, men vet du vad som skulle spica upp bloggen?

Att du spelar in en hemmavideo i webcam eller något där du shakar till låten Miss Fatty med Million Stylez

2009-11-28 @ 13:32:07
Postat av: Du vet inte

svar till damn

Det skulle aldrig hända



Svar till anonym

Vad ska jag hjälpa dig med?

2009-11-28 @ 13:41:16
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: