Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

God morgon
Follow duvetinte

God morgon alla människor!

Måste börga med att säga, fan vad tråkigt att det är sista dagen på praktiken!
Jag har haft riktigt kul och idag är det min sista dag och vi ska julpysla!
Jag är inte alls inne i jul känslan och faktis så bryr jag mig inte om jul!
Detta år kommer jag bojkotta jul helt!

Men annars ser jag haft som haft emot denna dag!
Ska träffa min goda vän Samdra och äta, men det blir nog instält, ska smsa henne och kolla om vi kan byta tid för jag ska filma när syrran uppträder!
Sen ska jag och Jaouli (finess) dra på premier på en klubb, fast jag ska tvinga han och gå på två ställen!
Sen ska han få lite utskälningar av mig. Varför? jaaa, för att han ibland latar sig för mycket!
fast han va ju endå och jobba en del igår!

Men vad ska ni göra denna fredags kväll?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: