Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Vem jobbar??säg mig!!‏
Follow duvetinte




Zup Zup!!

Kom precis hem ifrån studion,har inte sovit nånting sen igår men spelade en vers till en låt och gjorde en mall på låt till viktoria så hon kan lyssna på och skrivaa till!!

Fan riktigt ångest höll på somna i micbåset men som sagt whos workin??
Ska ta ett bad strax och bara relax ett tag,pallar inte ta en powernap för jag känner att ja kommer sova bort dagen ifall jag gör de men men måste samla nya krafter inför ikväll:)

Ser fram emot festen ikväll får en känsla av att de kommer bli hype men kommer inte va där så länge har en viss person där hemma som sitter och väntar så men de blir ju en stund allafall hehe...
Måste tipsa om ett album W.A.L.E hans album e riktigt feet....


Är fett död nu och skitseg i huvet men kommer logga in lite senare med lite mer och skriva om,måste verkligen hoppa in i badet nu men see ya sooon!!
Dagens låt
J.cole en utav mina favoriter just nu
Den här låten är riktigt feet!!


J.cole show me something


Tills senare

Du tror fortfarande att du vet men du vet inte

Finess


get at me

en tad fårn J.cole låten

Niggaz congratulate me, i just tell them God is good
Kommentarer
Postat av: jenny

sv, jo de är bra, självdå?:)

2009-11-19 @ 17:17:36
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi visst är hon ;D skön låt!

2009-11-19 @ 18:19:00
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte min smak pa musik. blää

2009-11-19 @ 19:23:30
Postat av: lindah

okej, nice :))

jag ska bara plugga, sen sova (y)

2009-11-19 @ 19:51:49
URL: http://lllindah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: