Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - I'll Still Remember
Follow duvetinte




Zup peeps!!

Har suttit och tänkt  på gamla familjeminnen och tiderna som barn när man spelade basket och hängde, Fan blev nästan tårögd hehe….
Ja du, livet går väldigt snabbt  och de bästa rådet jag kan ge är att leva livet till max,  att aldrig stå stilla, de är svårt att veta vart man ska,  men så länge man går framåt så hitta man sin väg tror jag…
Jag märker på hur saker och ting tex. jag gjorde slut med min tjej för snart ett år sen och vi hade ändå vart fram och tillbaka sen jag var tolv år hehe men idag känns de som om vi är främlingar för varandra.
Många av dem man brukade hänga med sitter inne, vissa är jag riktigt stolta över som pluggar och kämpar och de motiverar mig, för allt går, för jag ser hur mina bröder krigar med deras kneg och alltid går med ett leende på läpparna..
Ibland tänker jag på dem jag miste kontakten med eller blev osams med längs vägen, så ibland funderar jag på skicka brev eller nåt liknande, men man får ta d som de kommer…
Men jag är glad att jag har många utav mina barndomsvänner kvar och min allra bästa vän eller fuck it min bror arjan!!
Sen två grabbar till som jag varit rätt nära, gameboii whurrup och hans bror!!
Familj vänner som står mig nära ida jag älskar er alla,nåt man tyvär inte säger för ofta, but i do

Ska käka och så nu och sen börja röra mig till studion om en timme eller två
Men fler tjejer skriv om ni känner att ni kan anta utmaningen för att hoppa på en låt med mig,
De kan bli riktigt fett,i promise u that!!


Tills vidare
Du tror att du vet, men du vet inte!!

Finess


Dagens låt  som summerar allt jag pratat om idag!!
Ännu en en tidlös klassiker från våra svenskar, kom ut kanske för 9-10 år sen

Navigators-I'll Still Remember

 

P.s hatarna som lägger ner sin tid på hata här på bloggenj,love yall to hahaha fortsätt:)
Kommentarer
Postat av: Ebba

Okej, har lagt till dig nu!

2009-11-11 @ 19:33:30
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Nico

Vem hatar på dig?

2009-11-11 @ 22:01:01
Postat av: camilla

Önska jag kunde sjunga

2009-11-11 @ 22:34:46
Postat av: Anonym

Heter du finess på riktigt?

2009-11-11 @ 22:39:22
Postat av: lillo

folk kommer, folk går

2009-11-11 @ 23:42:59
Postat av: Yasmina

Owwww jag önskar jag hade röst så jag hade fått va nära dig DU E KAAAAATTT MANNEN !

2009-11-12 @ 03:44:47
Postat av: Em tjej från orteen ( hässelby såklart )

GO JAOLIII :D

2009-11-12 @ 12:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: