Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Emmas kök produktion Bam!!!‏
Follow duvetinte







Va händer!!
Blev ännu en kväll i studion,Fast idag var jag hemma hos ekp,en ganska välkänd proddar speciellt här ute i hässelby!!
Alltid gillar hans grejer, så d ekändes fett att få plocka två nya färska beats utav han,biguo ekp...


Har redan hunnit skriva klart en låt och börjat pilla på den andra som mn kära vän anders kommer haka på...
Idag har jag lite andra planer men skriver mer om det lite senare ida...
Fan älskar musik och komme rpusha på som fan nu,inget kan stoppa mig har världens drivkraft lets do thiiiis!!

Morgonens låt

Den dagen ja når mina mål så kommer jag åka runt hela stan och pumpa dne låt!!
Kanye west-you cant tell me nothing!!



Kom ihåg

du tror du vet men du vet inte

Finess
Kommentarer
Postat av: Emmeli

hehe tack detsamma:)

2009-11-17 @ 07:20:23
URL: http://emmeliluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gammal är du?

2009-11-17 @ 07:24:52
Postat av: kicki

Skriv lite mer, är här för att läsa om dig!

2009-11-17 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: