Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Drömmar
Follow duvetinte



Zup zup allihop!!



Hur mår ni, Jag mår helt okej!!

Fan har ångest över hur veckan har gått, började rätt bra va i studion fixade klart låtarna och så men mot helgen så har jag varit rätt seg de jobbigt att jaga den ena och den andre för att få klart grejer samtidigt tänka på allt själv planera videos och allt de där men som sagt can be a bitch aboit it!!
Måste jobba hårdare och mer för att visa att de  är de här jag vill göra…..

Men nåt jag kan lova er att jag skriver texter varje dag jag sitter och tränar igenom låtar varje dag men nu måste jag börja få ordning på låtarna och tiderna och få allt att gå ihop med folk så skiten kan bli klar någon gång…


Men som sagt drömmar de e nog de starkaste vi har och drivkraften bakom allt i livet, men ibland undrar jag vad är man villig att göra för att uppnå dem!!
Är man beredd på att trampa över lik eller hugga folk i ryggen, eller kanske även glömma bort alla som hjälpt än och pushat en bara för att man lyckats komma dit till toppen!!

Men samtidigt att uppnå en dörm måste vara den bästa känslan nånsin, när man verkligen krigat flör nåt och sedan tillslut få den,finns nog ingen känsla som kan beskriva de...
De e en grym känsla även när du ser någon i din omgivning lyckats om de nu inom nån sport eller musiken eller va det nu än är!!

Kan tänka mig att rinkeby är riktigt stolta över Martin mutumba som vann mästerskapet med Aik, alltid lika fett att se någon fårn förtorten ochmed invandrar bakrund lyckas::)

Men som sagt, jag krigar som fan just nu och är verkligen tacksam över all hjälp jag får för att göra de här, mitt mål är att få folk att höra min historia och även kunna  ge de till dem gratis för att visa vilken nivå jag är på!!


Så keione sorry för att allt inte hann bli klart har ångest som fan men jag kommer rusha och visa att jag jobbar hårt och jag kommer inte lägga av än som Jason säger never half steppen!!’
Sorry till heredia för att jag inte hörde av mig tidigare och så men som sagt vi gör misstag men de gäller att lära sig ifrån dme och gå vidare med de…..
Men nu gälle det att planera hålle rpå göra ett schema just nu så  vi hörs lite senare ikväll aiight….


Du tror att du vet men du vet inte

Finess

Dagens första låt

Goapele-closer to my dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: