Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Yaiya´s Releasfest @ Ambassadeur
Follow duvetinte



I Onsdags när jag var på Videoinspelningen till My Window så träffade jag Yaiya. En väldigt trevlig tjej!
Hon hade sin releasfest igår på  Ambassadeur och jag blev bjuden dit, vilket jag blev väldigt glad för.

Men ni alla vet att jag har lagt ner med spriten, vilket är JÄVLIGT skönt!

  • Mötte upp frida runt 9 tiden för att gå in på stället och redan då suporta pojkarna som skulle uppträda.
  • Runt 9:30-10 började dom med allt uppträdande.
  • Trött och yr som jag va ville jag va kvar för att se alla uppträda och ta bilder och filmer så att ni alla som inte va där eller är för unga kan se.
  • När allt va slut och "festen" börja hade folket dragit, så de va bara vissa av artisterna kvar och vi typ.
  • Men det var kul och umgås med jay, geraldo, sipho och resterande av pojkarna.

Jag tog inte så mycket bilder, men detta är det som finns och det som jag orkar lägga upp!
Blev en så kallad "efterfest" igår. Jag sa till dom att dom inte skulle behöva oroa sig att det som händer stannar mellan oss och inte via bloggen.

Men det roliga är att de finns inget o dölja.. det finns inget som är intressant heller..
Några av oss drog hem till Frida, satt där snacka en hel del skit om allt mellan himmel och jord. Blev en hel del diskutioner.
Men de va trevligt! Jag behöver inte nämna namnet på folket som va med eftersom alla har ett privat liv hehehe.. INKLUSIVE JAG! hahhaha..

Men som sagt, alltid kul o träffa grabbarna....


Och självklart får ni se bilder och på slutet får ni se lite filmsnuttar från själva festen!!


Troy Jamz gör sin grej på scen




Kan säga att jag gillar och se honom live, eftersom han har en sån energi som
inte går att beskriva, då menar jag inte bara på scen utan på riktigt oxå!




Jag och Mr Moe.
Måste tacka dig för det du sa och det du gjorde för mig!




Conte



Kan berätta att conte är en jävligt trevlig pojke!
En rätt cool oxå....




Jag sparar den coolaste och den bästa till sist!

Mr  Glaciuz
Du är ju bara för BÄST!
Han är en del av Same blood för er som inte visste det






Visst var det trevliga bilder!


och här kommer filmen för er som missade det hela
Conte, Eboi, Same blood, Lazee och  Adam tensta






Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Såg ut som en roligt kväll:)



Jag har frågestund på bloggen nu. Ställ gärna en eller flera frågor:)



/E

2009-05-15 @ 19:46:57
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vad tyckte du om Yaiya?

2009-05-17 @ 21:51:30
Postat av: Andréa

Jag gillar den lila topen/jackan som du har på bilderna här! :) Vart har du köpt den?

2009-05-18 @ 22:46:53
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: YAIYA

Yay, roligt att du kom!

2009-07-01 @ 20:46:24
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: