Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

The Unofficial Beyonce After-Party
Follow duvetinte


Efter Video inspelningen gick jag till Beyonce efterfesten som The Page hade!
Grymt måste jag säga! Deras fester är alltid lika grymma. Jag har nu börjat göra reklam om deras fester ifall ni har sett det!

Ibörjan var det inte mycket folk, men helt plötsligt va de mycket folk!


Träffa på 2 gamla vänner som gjorde mig jävligt glada! När dom börja prata om denna blogg och berätta att dom läser den!! KUL!

Men jag som var nykter och tog det mest lugnt, hade skit skoj!
Träffa på dom vanliga människorna och umgick med dom vanliga..

Och här kommer bilderna!! Sista bilden kommer nog va bäst!! och en del snack efter det!!




Mr  B gör sin grej fast en liten stund bara!



Jag och Söta Linda



Jag och den söta Hez! en av mina barndomsvänner




Jag och Jens! Vad ska jag göra utan dig när du åker?
fifan




Linda och Joanna gör sin grej



Partyyyyy





Jag och Mr B (Behroz)



Yess ni ser rätt! Jag och Frida!



Jag kan säga så här, vi alla vet vem Frida är efter denna skandal som hände med Videon!
Men som jag sa då och säger det fortfarande är att hon e inte som på videon!
Asså hon pratar inte så, hon beter sig inte så och hon står ju för allt!

Men som sagt, ett snack blev mellan mig och henne igår för vi båda hade saker och säga!
Vilket ledde till något bra!

Så till er hatare!
Vi älskar er!!

Kommentarer
Postat av: emma,

vill du ha ett sött armband? Kolla hur i min blogg:)

2009-05-14 @ 16:18:05
URL: http://emmamargaretaa.blogg.se/
Postat av: jenny

Roligt me beyonces efterfest:D

2009-05-15 @ 10:08:45
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv:asså vilken stil har du typ din kläder?`:D

2009-05-16 @ 10:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: