Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

@ Layer cake med dom söta sakerna
Follow duvetinte



Igår var jag på möte på Layer cake!
Nu när allt är klart så kan jag berätta detta!

  • Jag har bokat layer cake den 22 JULI! de ska vara min och en väns B-day fest!
    Vilket kommer va rätt exklusivt!!
    De kommer inte va som en vanlig fest, utan de kommer hända så mycket grejer... Ni får inte veta något allt!
    Men allt jag kan säga att de e BARA inbjudningar som gäller! inga objudna människor får komma!!!  NO NO NOOO


  • Men iallalfall, Så kom Mathilda till Layer och vi stod i "vipen" hela kvällen. Eftersom vi inte palla va på dansgolvet! De va skit mycket folk igår. vilket va rätt skoj, Men jag gillade ABSOLUT INTE människorna som va där. De va inga bra människor och de va helt fel människor!! de va vad jag fick för känsla
  • Men sen så Kom söta Omran och hälsa på oss.. stod o dansa lite, snacka skit och bara soffta
  • Han gick och jag va en stund med mina pojkar Sean och Hani! Sean e ju en av dom roligaste människorna jag känner, så man dör ju av skratt när man är med han...
  • JAG VAR 100% NYKTER!!!! men de e jag alltid!!
  • Hemvägen hände en del andra saker, vissa saker kan jag inte berätta för att de skulle bara skapa KAOS mellan andra.. hahaha.. men jag älskar och ha skit på andra (ifall dom gör något dumt mot mig) hahaha... Akta er för "du vet int"


Låt oss njuta av bilderna



Jag och Mathilda chillar vid ViP!


Sean och Hani gör något som jag absolut inte vet!





Kommentarer
Postat av: noescape

Nu hänger allt på er...!

Jag fick lika mycket poäng som en annan bogg på veckans blogg! tack så mycket för era fina röster!

Och nu så är det final, Rösta på MIG! :D

2009-05-16 @ 14:58:56
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Bloggen är på GGGGGGGG ;)

Lycka till med allt ^^

2009-05-16 @ 18:56:35
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: V

Tro mig layer cake va bäääst när det var strikt 25 år, nu suger det så jävla hååårt!!!

Synd för det var ett jävligt bra ställe med den bästa musiken, men nope now it sucks big time...

2009-05-16 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: