Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dj Wordy och Vänner
Follow duvetinte



Som alla vet fick jag en inbjudan av min vän från Club rewind att gå på Dj Wordy som spelade igår på Berns .

  • Jag mötte upp tjejerna och min vän från club rewind, Han hade självklart med sig sin söta tjej!
  • När vi kom in så var det inte alls så mycket folk, vi va där 10:45! Vi ville börja tidigt! Vi tog oss något gott och dricka. (jag drack bara jätte lite)
  • Vi hittade ett jätte mysigt soffhörn, vi gick och satte oss så kom det två söta pojkar! Dom fråga snällt om dom fick sitta där och självklart sa lilla jag "absolut"  Men vi börja prata eftersom jag ska ju alltid skoja med folk!  Jävligt trevliga pojkar kan jag säga! Men sen hörde jag dom prata om att dom skulle uppträda! Så jag fråga vilka dom va och dom berätta att de va dom som är Mofeta & Jerre!
  • Jag tyckte INTE alls om dom som uppträde (jag dissar aldrig, bara ärlig) men vissa av dom såg så jävla pårökt ut och de va helt B! Men när Mofeta & Jerre uppträdde  fick dom alla och hoppa! Jag gillade deras musik... Tyckte dom va jätte duktiga!!
  • Men vi pendlade, vi gick upp till terassen och sen gick vi ner till festen! vi ville ju enbart se Dj Wordy, men jag hade hittat mig en kille som jag kollade in lite då o då! Jag brukar aldrig kolla in killar eller ens bry mig! Men han va en sådan man inte kunde missa!
  • Men ibland utmanar jag mig själv! så detta hände
(jag) Ursäkta mig, asså jag ville inte ragga på dig eller så, men jag måste bara säga att du e skit het!!
(han) oj, tack så mycket! (och precis när jag ska vända mig om och gå så tar han tag i mig)
(han) vadå ska du gå nu?

  • Där efter börja vi prata lite smått och jag gick vidare till terassen, timmen efter det så gick vi ner och då spelade Dj Wordy, snacka om att han va GRYM! han kunde mixa, trixa och göra sin grej! jag blev så imponerad!!! Men sen kom detta puddingen fram och sa att jag skulle följa med han. Vadå följa med? han gick till baren och fråga snällt om jag ville ha något och dricka, lilla jag sa nej tack det är bra! Men där stod vi och prata... sen va vi med han o hans kompis hela kvällen!
  • Jag kommer inte alls berätta vem han är, vad han gör eller något annat som har med han att göra! Men som sagt, han gjorde ett jävligt bra intryck om jag ska va helt ärlig. Han körde hem mig och tjejerna och sen åkte han hem! Hur offta träffar man killar som är så där? erbjuder sig själv, och sen inte är äckliga?
  • Slutsats!!! Nästa gång Dj wordy kommer så ska ni ALLA gå och se han!! Jag hade kul, tjejerna hade kul...... Vi alla hade kul


    Och nu kommer det lite bilder!!! 




Jag och Pojkarna Mofeta & Jerre



Jag och tjejerna!
(trött var jag)



Gott med Vin




Mofeta & Jerre gör sin grej



Dj Wordy





Jag bjuder desutom på en filmklipp för er som missa hans grej igår!!!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Vad hände me felicia o hiyobas fest?

2009-05-21 @ 16:02:18
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: