Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

090822 Kvällen jag glömde!
Follow duvetinte


Som alla vet va jag på Layer cake med Lady M och vänner.

Inga planer på dricka, men jag sa att detta e den gången jag får dricka...

Detta kommer jag ihåg 100%
  • Kommer till Layer. Galet mycket folk, en jävla massa små pluttisar bara
  • "gratis" dricka....... Jag tog mitt vin, jag tog min vodka redbull till en början.
  • Satt där nere med vänner och hade det trevligt.
  • Gick upp till Jens började med mina GALNA shottar! en efter en till efter en annan!!!
  • Ska man dricka, då dricker man!!!!!!
  • Mathilda gick och Felica kom...... Hin hade med sig sin bror och jag va tvingen o fixa in dom, vilket gick bra...
  • Vi dansa och hade det skoj, Träffa andra vänner, kommer INTE ihåg vad som sas...
  • Dansade lite till och sen var det dax för hämgång..... Jag har en del minnes lucker
  • Felicia och jag ringde chefen.... det finns på film, men den e för pinsam...

  • Felicia, jag och pontus drog hem till mig och decka.......... Och det finns en film!!!!!

Vi börjar med bilder!














Det finns värre klipp, men dom togs bort och jag tycker fan jag va pinsam! hahahah men som sagt.. hahahaah jag skratta iallfall!
Så detta e lite mer av ironi på högre nivå på fyllan!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

hehe, ja det var inte lite dricka det =D

2009-05-23 @ 21:18:57
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/
Postat av: Felicia

HAHHAHAHAHA jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2009-05-23 @ 21:34:06
Postat av: Johanna S

Man får ha kass humor på fyllan :P

och det tackar jag gud för.

haha :P

2009-05-23 @ 23:35:23
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Rodi

asså den där blondinen...hon ser ut som hon har fått ett morgonknull i början HAHAH heeeellt wasted.

haha o vadå du drack mkt du va den normalaste i videon hahha

2009-05-24 @ 00:01:25
URL: http://tungastes.blogg.se/
Postat av: Mostii

Meliiika....Dags för din nästa utmaning!



Välj mellan en av dessa och banga fan inte!



1. Drick 2 matskedar tabasco utan att inta något emellan.



2. Käka en hel gul lök som du käkar ett äpple. Du får inte dricka vatten förrän minst en minut gått efter att du käkat upp den!



Banga inte!



;O)

2009-05-24 @ 13:03:35
Postat av: Åsa

Minns du en kväll som inte ens varit? För vad jag kan se så har du skrivit att detta handlar om 090822. Och det är ett tag kvar =)

2009-06-05 @ 12:19:28
URL: http://asamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: