Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad Hände under midsommar?
Follow duvetinte


Okey, måste först be om ursäkt om att jag inte har uppdaterat.
Men jag har lovat er en hel del!
Tro mig det kommer.......

Vi börjar med Fredagen!

I fredags var jag på ett ställe som heter K-15. Hiyoba hade sin fest där. Och när han har sina fester så blir dom alltid lika bra.

  • Kl 00:00 var vi på K-15 och det va en jävla lång kö! Jag va rätt nära på Inte gå in för ett kön va överdrivet lång, Men då såg jag Mr Preview som var på väg in men sa till vakterna att jag och mina tjejer va OK! Tack Preview, riktigt snällt..
  • Där inne träffa vi på en hel del människor som ni kan se på film!
  • Mathilda försvan och vi försvan, Jag och Bianca festa som fan men jag kommer inte ihåg så mycket. Vi filma en hel del och träffa människor...
  • Det kom fram en tjej till mig och säger att hon brukar läsa min blogg. Jag lovar er, jag blev helt chokad. Hon kom från ingenstans och sa det. Det var iallfall jätte kul.

Nu e jag för trött för att skriva mer om vad som hänt! Tro mig det kommer komma mera!


Njut av bilderna

Jag och Bianca




Jag och Moe




Jag och Conté



Jag och Lola (om det var så du hette)
Det var hon som kom fram till mig som läser min blogg



Kan tyvärr inte länka till din blogg eftersom jag inte kommer ihåg vad adressen va..
Hade sagt att jag skulle länka, men kommentera så länkar jag dig..

Kvällen va RIKTIGT jävla GALET!!!

Men om det kommer sen när jag börjar minnas mer..


Kommentarer
Postat av: Lola

haha, japp Lola va de. du tog ju mitt nummer =)

2009-06-21 @ 17:51:07
URL: http://itslolasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: