Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jadakiss @ berns + en del annat kul
Follow duvetinte


Igår (090618) som ni vet var jag på Konser på Berns i sthlm. Där spelade Jadakiss, hans musik lyssna jag mer eller mindre på när jag va yngre..

Men vi börjar från början


Jag och tjejerna kom dit runt 10:20 eftersom dom va försenad så stod jag och vänta på dom med några tjejkompisar jag va och fika med innan.
När vi kom in så tog vi oss något och dricka.
Igår, förrigår la jag upp en intervju på Cake boy, jag har aldrig träffat han tidigare men jag lyssnar på hans musik rätt mycket,

Jag ser att någon kommer för bi mig  och säger hej, jag kolla lite konstigt och han säger men de e Karim.  En lång kille med en keps och jag kan inte plasera vem det är.. Och sen efter 5 min ser jag att de e självaste Cake boy. Jag frös till......... Jag visste inte vad jag skulle säga när jag såg han och han såg på mig att jag blev chokad. Sen börja han bara skratta åt mig.

Fan jag va inte berädd på att träffa han eller någon annan där.

Iallfall ett kort tog vi och vad mer kan jag säga? HAN ÄR HUR TREVLIG SOM HELST!!!!!!!!!!!!!

Men de va verkligen kul och få träffa han och sen fick jag träffa hans bror och då  blev min fråga, Vem av bröderna är detta? de va rätt kul på tanke att jag gjort en intervju och vet mycket om han..

HUR SOM HELST!

runt 12 tiden får jag ett samtal, samtalet gjorde mig arg och fick min kväll o bli keff!
Men men.... jag har vänner som får mig att alltid le.. MÅSTE SÄGA ETT TACK TILL SIDNEY OCH CONTÉ FÖR ATT NI PRATAR VÄTT MED MIG IGÅR!! eller hur ska man säga, stötta mig.. De va då jag redan hade kommit hem...

Men om vi går tillbax tll konseren så var den helt okey, jag missade tyvärr STOR eftersom jag va i de där jävla samtalet...
Men jag har sett han uppträda förut och det tyckte jag om...

Finns inte så mycket jag kan berätta om igår..

De va helt okey.. Ni får ta o kolla på filmer och bilder!!!

 Med dessa prinsessor gick jag med, jossan och Bine



Yes, i like it!! Jadakiss



Och så klart träffa jag pojkarna Ali och Michel.




Yess VIP platser hade vi! HA HA HAAA



Asså visst att ALLA artister drar med sig brudar efter konserter men för fan gå igenom scenen?
Lätt om jadakiss drar upp mig på scen som Flo rida gjorde! Skulle gå upp.
Men ALDRIG göra så som dessa brudar!
Sorry! jag såg en del riktiga GROUPISS!




Men att ta kort med Jadakiss va en rolig grej, för att de va min vän Ali som fixa det.
Jag e för blyg ibland och han frågade åt mig! Ja, kan ni fatta?
Iallfall.. jag fick mitt kort...




Sorry Natalie, en till i min samling? haha

men jadakiss gick runt bland folket, tog korted vissa, prata med folket.
Sånt tycker jag om.

Så där gullig!


Kommentarer
Postat av: jenny

Hahaha okejj:D, ser att du hade kul:D

2009-06-19 @ 17:20:10
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: B e r i ★

Niiice :)



HAHA, groupisar, det lixom hör till! hahahahahaha folk skäms inte ens. Han skulle kunna varit deras pappa.. shiii

2009-06-19 @ 20:23:47
URL: http://walkitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: