Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Lördagen 090606
Follow duvetinte


I lördags så var jag och Mathilda på Ekens krog för att hjälpa Ferro med lite saker.
Det blev längre en vad vi förväntat.
Men efter att vi var klara så ville vi förfesta innan vi drog vidare, Blev en del dricka där och en del festande.
Måste bara säga att Ekens krog va ett mycket trevligt ställe, första gången jag va där och det kommer absolut inte bli sista gången jag går dit.

Men sen körde Ferro oss till stan för att vi skulle till Layer cake....
Väl där inne så vet jag inte vad som hände, vi hängde vid baren och försökte bli lite fulla vilket aldrig hände.....

Den nya barntendern som jag inte kommer ihåg blandade Shots till oss.. vi drack o vi drack o vi drack.. fan de hände INGET!!!
han gav oss något som skulle va starkt, vi va inte så fulla som vi ville bli... Men så kan det gå...

Men vi drog runt 02:30 och de va då vil börja driva med allt och alla.

Detta finns självklart på film. Vi filmade människor och vi lekte turister, vi lekte som om vi va från Usa.. Och folk gick på det verkligen...
hahahaha mycket trevligt...


Jag och Ferro



En av kunderna som va på krogen.
Hur trevlig som helst




Blev inga bilder från Layer cake, men detta är iallfall från Ekens krog



Kommentarer
Postat av: aGGis

hehe jaa eller hur fan =) gillar hans video =P cool sådär =)

2009-06-08 @ 17:08:32
URL: http://aggizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: