Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En riktigt Grym helg
Follow duvetinte





I 3 dagar har jag umgåtts med pojkarna från Doeboi.
I fredags var vi på fottosession för condede och de va första gången jag verkligen va med Conté.
Han manager Moe har jag “kännt” ett tag. Vi har mer eller mindre vart bekanta och aldrig direkt umgåtts om vi inte har sets ute.

lördagen var det video inspelning för Coné´s nya låt mova ya body.

GUD VAD JAG BLEV IMPONERAD!

Ifall vi går lite tillbax så ska jag berätta en annan historia

Jag har hört mycket skit snack. Det gäller det mesta inom musikbranschen
Jag har hört att Conté tror att han är något, hans musik är dålig och att allt Doeboi gör är rakt av KEFTT!.
Mycket skitsnack om dessa pojkar.

Jag har under dessa 3 dagar vart med dom, umgåtts med dom, festat med dom och iakttagit dom.
Gud vad jag har blivit imponerad.

Under video inspelning del 1 gav dom så mycket kärlek och respekt till allt och alla.
Dom bjöd på så mycket. Det var ett helt bord fullt med energidryck, kaffe och en hel del mackor. MAT/FRUKOST till allt och alla.
Några timmar senare bjöds det på Pizza.

Regissören och film teamet var riktigt duktiga och regissören visste exakt vad han ville.
Conté gick runt och prata med alla som var där och jag fick ett bra intryck av honom, bättre en det jag hade förväntat mig.

Jag förstår inte hur folk kan snacka skit om honom och hela doeboi, jag förstår bara inte.
Visst ni kanske inte gillar hans musik men han e en underbar person. Och ett tack tal fick vi höra när allt va slut.

Jag va inte så förtjust i hans musik eller det jag har hört om honom tidigare. Men jag e helt kär i hans nya låt.
Den e så TUNG!

Dag 3 Söndag.

Video inspelning del 2.
Vilken ära, vilka pojkar.

Jag är ingen mediah*ra, jag är ingen brud som ska hänga med kändisar och leka ball.. Det ska ni ha KLART FÖR ER!
Jag fick en personlig inbjudan av Moe för att komma till inspelningen. Dom som var där var dom som har med videon att göra. var inte med i videon då, jag tog inga bilder på själva inspelningen eller filmade. Jag va där och suportade och hypade upp alla..
Men dom ville endå ha hit mig. Och dom tog inte hit mig för att jag ska blogga om detta. Dom bad mig aldrig komma till video inspelningen för att blogga om det. Jag fråga själv om dom ville att jag skulle skriva om det efter att dom fråga om jag kund komma hit dessa 2 dagar.


Han har en energi som behövs om man ska klara av allt detta. När jag såg att klockan va 3 på natten och han framför kameran blev jag mer imponerad. HAN HADE EN SÅN ENERGI.. Och vi hade hållit på med videon från kl 18-04:00

Det är såna människor jag vill samarbeta med, personer som uppskattar saker man gör och uppskattar saker man säger till dom.


Jag gillar det jag ser.

Och detta är ingen skitsnack.. Om ni läser mi blogg eller känner mig så vet ni att jag snackar sanning. Detta är min ärlighet. Jag visar rakt av vad jag tycker om människor. Vissa får extra beröm av mig om dom imponerar mig…….




Fortsätt hata, ni gör endå den ni hatar starkare. Glöm inte det ….


Lite bilder från helgen
Jag blev självklat sminkad inan inspelningen (lördag)




Bild från den scenen jag är med i...
Vad fick jag göra?




Denna linne som finns på bilden kan ni vinna!
Men tävlingen kommer inom kort



Dag 3!
Jag och mina gullungar Moe o Adelaida




Mer bilder kommer sen..

Kommentarer
Postat av: Karpstryparn

Vart var allt detta någonstans då?

2009-06-15 @ 17:59:54
URL: http://www.metrobloggen.se/Karpstryparn
Postat av: jenny

Ser ut att du haft det riktigt roligt, keep up the good work:D

2009-06-15 @ 19:42:08
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: ISSA

Snygg blogg! :)

2009-06-15 @ 22:12:34
URL: http://especialmente.webblogg.se/
Postat av: jenny

Kan tänka mig det haha:D

2009-06-15 @ 22:20:02
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: Karpstryparn

Svar: Oki doki.

2009-06-15 @ 22:54:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Karpstryparn
Postat av: En graffiti bloggare

svaar: Ja det är gorvt med knaz! -.-



saknar dina kommentarer!!

2009-06-15 @ 23:03:31
URL: http://graaffitii.blogg.se/
Postat av: Dolly

har lagt till dig nu sötnos..säg till när du lagt till mig



puss

2009-06-15 @ 23:25:19
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Anmäl dig till veckansblogg i min blogg nu!



En lätt väg till framgång helt enkelt;)

2009-06-16 @ 11:37:23
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: