Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Exklusiva bilder Del 2
Follow duvetinte


Så nu tänkte jag lägga upp lite mer bilder från video inspelningen.

Jag vet att många e nyfikna på hur videon kommer att bli, men det får ni vänta tills 29 juli!

Mr Regissör berättar vad man ska göra!



Conté kör sitt tack tal till alla!
Och detta va något jag uppskatta!
Eller inte bara jag, utan alla tyckte det va så jävla gulligt att han tacka varenda människora!
Inklusive min blogg! hahaha



Tjejerna skulle göra något, jag va inte där då eftersom jag låg o halv sov.
Var ju helt sliten efter 11 timmars inspelning.







Conté gör sin grej.



Mr Regissör - Jag tror han försöker visa folket hur man egentligen dansar.
Och tro mig han KAN dansa!





Så då vare slut på del 2...  Det kommer mer sen!


Kommentarer
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

ja den har varit jätte bra! ska snart ta och skiva om den! :)

jag följer din blogg via bloglovin, vi kan följa varandras om du vill? :)

2009-07-02 @ 18:58:51
URL: http://metrobloggen.se/erikamadeleine
Postat av: jenny

ooh den här videon vill man se när den kommer ut:P



Din header blev riktigt snygg förresten!

2009-07-03 @ 11:18:30
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: Wendela :)

sv: Hej på dig med ;D

Sit snygg bakgrund :)

2009-07-04 @ 10:04:27
URL: http://wendelarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: