Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

DDP, Ayla & Duvetinte i Skarpnäck
Follow duvetinte

Idag blev det något anorlunda, jag fick ett samtal av Finess och han berätta att han skulle uppträda tillsammans med Pato Pooh på en fritidsgård, grabbarna kom och hämta upp mig här.
Trodde det skulle va mer folk på stället, men så kan det vara ibland.
Jag hade fått veta att Mohammed Ali skulle uppträda idag men det visa sig att det var flera.
Stor och Danne från Ja'da var också där, men jag såg inte mycket av uppträdanden, var där för att ta bilder på Finess & Pato!
Denna gång körde Pato min favoritlåt vilket jag tyckte om, men filmen lägger jag upp lite senare!

Fick lite trevliga nyheter från Danne också, kommer hända lite grejer i januari, ska vara med och göra en sak med gruppen Ja'da, fast jag kommer inte berätta mer.
Till min nya design och dom nya grejerna jag ska göra har jag fått med ett flertal artister och det är från dom kända till dom okända.
längtar tills jag får till den nya designen, men jag måste verkligen ta dom nya bilderna, allt hänger på det! Uppskattar det Pato gör och att han kommer hjälpa till lite med releasfesten för Finess!!

Men här kommer lite bilder av kvällen men endas på, Mohammed Ali, Finess och Stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: