Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dagens snygging + Skvaller
Follow duvetinte







Iman Aka Kaanquest är dagens snygging! Men jag har lite skvaller på honom!
eller jag har fått höra lite exklusiva grejer som NI inte fått gjort!

Kan berätta att mixen till Waiting For The Bus är riktigt tung, fick höra den idag och den kommer komma ut inom kort!!!! något jag ser fram emot! Mixen är anorlunda men jag kan tänka mig att det blir en hitt, det är bara att vänta på resultatet!
Känns bra och va jag när man får höra vissa grejer före alla andra. Inom kort kommer det också komma lite grejer som vi ska göra ihop, bla intervju och lite filmer, men mer kommer jag inte berätta.

Men så klart blir han dagens snygging för att han ser bra ut, men detta skriver jag med all respekt mot hans flickvän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

respekt, han är iranier!!!!! :D

2009-12-19 @ 00:57:32
Postat av: Eddie

Han ser ju ut som en kines på första bilden?

2009-12-20 @ 15:48:24
Postat av: Artform

Kaanquest!

2010-02-08 @ 23:53:00
URL: http://www.myspace.com/artform

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: