Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Med sam glömmder man aldrig !!!
Follow duvetinte



Dax  att  berätta om ennu en lyckad käll.

  • Förfest blev det inte. Jag festa för mig själv i min egen lägenhet. Funkade lika bra det.
  • Mötte upp Sam i stan, kissnödig som hon var så blev de en snabb toa besök hahah. Trevlig innfo va?
  • Hamna som vanligt på Layer, Men tydligenn va det något som hade hänt i närheten så dom stod och kolla på det vilket vi inte orkade. heheh
  • Me väl där inne så satt vi prata med dom underbara människorna som jobba där inne. Blev uppraggade av 3 killar som va jävligt fula och bodde i london.
  • Senare träffa på en snubbe som va en riktig idot. han sa en rätt dum sak till Sam och självklart lacka jag.. Och när någon säger något dumt till någon som står mig nära blir jag arg. Så jag skälde ut han och jag trodde nästan att han skulle slå till mig eftersom att jag sa lite dumma saker till han och att han skulle akta sin mun. (när jag blir riktigt arg vill ingen vara nära mig) Men han gick fram till sam och bad om ursäkt direkt. Snacka om att ha makt ;)
  • Det blev en hel del dans och vi hade super skoj. Det har vi alltid. vi till o med planera våran nästa resa som är till Alanya. Och nu e de spikat att vi åker. Ska boka biljett om en månad.
  • Jag gjorde en rätt "pinsam" sak! Jag gick fram till en kille som jag tyckte såg bra. Han brukar va på Layer ibland. Jag gick fram och sa att han va HET och sen gick jag där i från. En timma senare så skriver jag på en lapp "ring mig om du vill göra något skoj" sen mitt nr oxå. Jag går fram till han och säger "ta den, gör vad du vill med den" och ger han lappen och sen går. Som sagt. Jag skäms INTE!!!
  • Hemvägen va nog roligast. Ni kommer ju eller ni har redan sätt filmerna så ni förstår vad jag menar. Men de va jävligt skoj att få träffa på killen som va med i en gammal video som heter Vatten passet. Och den filmen hittar ni på fliken som heter "filmer på mig"


Självklart bjuds det oxå på bilder


Självklart måste jag ta bild på mig o Samuel o lägga upp. Finns ingen
som honom. Han e ju bäst och det vet han om.
Min sötnos.




Sam och en gammal skolkamrat till mig.





Och jag blev så glad av att träffa Ashi!
Han e en barndomsvän till mig.
Han sa ju så fina saker till mig.
Bla. Att min blogg e jätte bra..
Så underbart!


'

Sam orkade inte ha på sig skorna så hon lät dom vila haha




Vi stötte sen på en kille som ville byta med henne, men hennes skor va nog
försmå för honom. eller vad tycker ni?




Här har vi den snygga vattenpasset!
Jag fatta inte hur jag kunde komma ihåg honom.




Jag tror att han va lika glad och se oss så som vi va glada att se han.




Hoppas ni tyckte om bilderna!!!

Mer om detta hittar ni bland filmerna ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: