Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Underbar Lördag med mina grabbar
Follow duvetinte


Som sagt, jag kör min EGNA stil! Ingen vet vad jag kommer ha på mig nästa gång man ser mig
Dagen innan hade jag lite finare kläder o på lördagen va de mer avslapnad.

Detta va då innan bio, när jag bara studsa om kring mitt i stan.. haha





Efter bion så tog grabbarna och jag en lång jävla preomenad som varade i ca
2 timmar (om inte mer)
Vi gick runt hela stan och vi kände oss som 14 igen.
Vi slog varandra så fort vi såg en gul bil!

Men de va galet nice!





Sen satte vi oss på Layer cake, och från att bara ta en öl så blev de mer o mer.
De sluta med att grabbarna drog halv 2 o jag stanna kvar med min kusin.






Tack grabbar för ni fanns där för mig igår!

Och tack Miss N för ditt söta mess idag!!

De e nu jag behöver folk som mest när jag tyvärr är jävligt nere pga av att pappa har åkt!
Man behöver självklart stöd.
Som sagt, de e desa dagar VÄNNER VISAR SIG!

Så att få ett mess kl 3 på natten o fråga vad man gör o om pappa har åkt är ingen ide.
Och den jag syfftar på vet!
Diggar dig tjejen men ärligt?


Tack Mr X för samtalet inatt, tror inte jag känner någon som har en röst som får mig att bara lugna ner mig!

Jag behöver inte säga något om mamma! Hon e ALLTID där..


Men jag klandrar er inte! eftersom jag bara säga som jag tycker...
och påpekar vad som är rätt o fel!!!
Jag är tyvärr ärlig! de e s¨å, jag säger vad jag tycker o tänker om ALLT o ALLA!

Jag mår iallfall mycket mycket bra idag!
Kommentarer
Postat av: miss n

syrran, d e din ärlighet som gör dig till denoch är och det är anledningen till varför vi älskar dig.............pöööösssss

2009-04-05 @ 19:27:32
Postat av: Mosti

Hoppas du gillade filmen! Kul var det att se dig igen, and keep on going med bloggen och keep on going with being yourself!

2009-04-05 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: