Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vem ska se Blackstreet i sthlm?
Follow duvetinte




Fick precis min personliga inbjudan till Blackstreet konserten i Sthlm den 27 Feb!
Är det någon där ute som ska på konserten??? Kommer bli as fett ju! Det känns ju bra o vara lite VIP under kvällen o få träffa dom som gjort hittlåten No diggity. Så många gånger jag gråtit till Don't leave me i mina unga dagar hehe.
Nu väntar jag på svar om jag ska få göra en personlig intervju, gå på Presskonferans eller få flma dom på andra sätt!
Vi ses den 27 Feb

Kommentarer
Postat av: donna

Hej såg dom igår i malmö ren besvikelse teddy är inte med inte heller chauncey så kassa vi var oxså vip men det var nasty dom stoppade ner sina händer i f****n på en uhh och mark frågade mig om jag ville dricka pussyjuice med honom :s wierd haha men hoppas du får en trevlig kväll!!

2011-02-27 @ 16:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: