Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

valde låtarna och sen lekte jag på topstreetwear
Follow duvetinte


Nu känner jag att tiden har gått snabbt!
Har fått mycket gjort och jag har en del kvar att göra. Ska uppdatera min Mac och sen klippa klart ett par videos innan jag går och sover!
Känner mig helt slut i kroppen men jag har haft en givande dag!

Träffade upp Hakeem vid 4 och tog en snabb fika innan han skulle träna. Det är rätt skönt och ha kontakt med honom igen och få umgås med honom igen. Umgick med han rätt mycket innan jag åkte till indien, men sen åkte jag bort 2 månader och man har inte haft så mycket tid..


Men efter det gick jag till Topstreetwear och hängde. Skulle träffa Thomas vid 18:30 men jag var där en timma tidigare och hängde lite i butiken.
2 min efter att jag kom dit spelade han låten med On ree - Ba! eftersom han vet hur mycket jag gilla den och där efter spelades lite låtar från K.J's mixtape!

Tröja: 399:-


Så här såg det ut. Men efter att butiken stängdes så drog jag och Thomas till Kungshallarna och åt en varsin jävla fet talrik med bärg av mat!
Sååå goott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: