Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad hände på nyår? Ison & Fille, Bedroom, Stor och mycket mer
Follow duvetinte




Huvudvärk och slitenhet tillhör nyår eller vad säger ni?
Jag hade haft höga förväntningar  på kvällen men jag ska inte klaga!
Eftersom det var nyår så drack jag en aning mer en vad jag brukar och om jag ska va helt ärlig så funderar jag fortfarande på vad jag gjorde hela kvällen eftersom jag var i min egen värld och inte så mycket med mina vänner..

Jag hade absolut inte svårt och välja kläder. Jag älskar glitter och det passar perfekt till nyår. Självklart skulle jag ha på mig något som ingen annan har. 


efter att spenderat hela 2 timmar framför spegeln och beundrat mitt vackra utseende så åkte jag vidare till Deniz för att äta en härlig middag och bli underhållen av Samantha.  Man får verkligen ett gått skratt när man är med dessa två. Deniz har en dåld talang, hon är grym på laga mat!

Misstag nr 1. Jag tog på mig skor som man INTE ska ha på sig när det är snö ute. Fast jag skulle ha gjort om det igen med tanke på att jag inte gick så långt och det var inte så kallt.

Kl 23:00 var vi på plats och hängde med dom bästa... Fast tjejerna hängde mer i "VIPen" och jag sprang mer eller mindre runt och minglade, snacka med folk, rökte ett par cigg (det var trots allt nyår) dansade med en massa och drack en hel del. Till o från hängde jag lite på Vipen.

Vad gjorde jag under 00:00 slaget?

Jag gjorde det igen, jag spendera 00:00 slaget på en toalett fast denna gång var jag där och kissade... Jag hörde hur det räknades ner. Där efter glömde jag bort att det var ett nytt år, nya löften, nya händelser och nya mål. Allt det där försvann och jag gick vidare och minglade tills Ison & Fille uppträdde..  Blev ingen bra bild, men det får duga.

Jag fortsatte mingla och hänga med dom bästa!

 

 

Jag tror att jag stack från klubben runt 3 tiden och den ända jag hade sagt hejdå till var Deniz och det är nog första gången jag gjort en sådan sak, att bara gå utan att säga ett ord om vart jag ska eller vad jag ska göra. Men jag åkte på äventyr helt själv och jag gjorde något jag skrattar åt just nu. Jag skulle aldrig åkt på den resan om jag vore nykter. Nästa gång det händer vilket det aldrig mer kommer att hända så kommer jag tänka på det lite mer..
Av den händelsen och de telefonsamtalet idag har jag lärt mig att det inte är värt det!
Men jag hade trots allt jävligt kul och hela stället var proppat med folk, det var till o med kö när jag stack
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: