Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Trycka kläder kan vara billigt och bra
Follow duvetinte


Just nu håller jag på och letar efter websidor där man kan trycka egna kläder och jag kom över en sida som jag tyckte om, Tryck experten. Priserna va otroligt billiga och dom hade mycket att välja på.
Du kan Designa din egen T-shirt och det kan du göra genom att klicka HÄR

Funderar stort nu på att beställa T-shirt........


 

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag beställde hos Tryckeributiken.se några t-shirtar jag designat och de blev jättebra. Ville bara tipsa om dem om någon annan skulle vilja testa att trycka egna kläder.

2011-03-08 @ 15:09:46
URL: http://www.tryckeributiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: