Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Smygtitta på första avsnittet: en resa genom hiphop sverige
Follow duvetinte




Direktlänk



Grunden till första avsnittet är klart och här får ni smygtitta på första avsnittet!
Nu ska jag finputsa, lägga in all tex, tacktext, fixa en intro och lägga in sponsorerna och sen är första avsnittet helt klart!
Jag tror att jag kan göra 2-3 avsnitt per dag dvs om jag sitter i ett par timmar o klipper. Det går rätt snabbt eftersom det är rätt enkla grejer som ska göras.
Med tanke på att jag är i sthlm varannan vecka så kommer det ta tid men så fort jag vet när den är klar så kommer jag att låta er få veta det!

Sprid så alla vet att det är på G, den är på klippning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: