Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Shazaam fick aldrg batla mot honom!
Follow duvetinte




På ett sätt tycker jag det var riktigt synd att Finess inte var på plats under enna kväll, men samtidigt är jag riktigt glad för då slapp jag bli inblandat i detta! Hahaha...
Shazaam mördade hela skitet, han drog en grej från sin kommande låt och sen börja han batla sönder hela kameran hahah.. Jag tror inte finess hade haft en chans mot Shazaam med tanke på vad jag visste!


Kommentarer
Postat av: Andrea

hahahahaha så tung!

2011-01-18 @ 15:54:48
URL: http://adaliabjork.blogg.se/
Postat av: Finess

Lite kefft att du skrev så på bloggen..Men antar att de e så du tycker men som sagt de inte över!!



2011-01-18 @ 16:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: