Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Parham & VIC med Allyawan - "Galen" (Remix)
Follow duvetinte



Här är en REMIX av Parham & Vic's låt "Galen" där vi kan höra Allyawan kicka. Även Parham lägger en ny vers och jag måste säga att jag gillar den här versionen mycket mer.

Allyawans vers inleds med;

"Se mig på nån bänk helt ensam på centralen
inga cash på fickan och det kurrar i min mage
mamma kasta ut mig för hon ville inte ha mig
svalen den är låst så var fan ska jag ta mig?"

Ärligt och från hjärtat.. Ya'll practically gonna feel every line!

Även Parhams rader tar på en;

"Globalisering men vi kan titta på asien
o afrikaner, världens alla kulturer vi har här
6 o en halv miljard ska följa amerikanernas
eviga jakt på makten och vilka kommer bli slavar"


Parham & Vic är AKTUELLA med en skiva just nu, jag rekommenderar STARKT att ni laddar ner den! Glöm ej heller Allyawan's engelskspråkiga "iChronicles 1.0" som också är tillgänglig för nedladdning. Vare sig ni gillar det eller ej, så BRINNER Gbg just nu och det kommer ej att sluta här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finnsdetcash.blogg.se hahah kolla:)

2011-01-17 @ 00:08:21
Postat av: bizzi

jag tror jag blir galen om det här är normal!

2011-01-17 @ 08:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: