Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

[Mixtape] Vino - Vad trodde du
Follow duvetinte


Låtlista:
1.Intro
2.Hur det går nu
3.Kör
4.Dit Jag Ska
5.MittFolk(feat Jean P)
6.Äkta
7.Vad trodde du(feat Nicole)
8.Djävulskt
9.Gå förbi
10.Gnistan

Victor "vino"  från västerås har släppt ett tape som jag tycker borde uppnmärksammas! 
Mixtapet "Vad trodde du" är värt att ladda ner och lyssna.
Låt nr 5 & 10 hamnade direkt i min Iphone. Finess ett par sköna låtar och vissa av beatsen är riktigt feta!
Men lite mer träning, låtsläpp och studio tid så kommer det låta mycket bättre!
jag betygsätter inte utan jag tycker att detta är värt att ladda ner

HEMSIDA:
vino.nu
Kommentarer
Postat av: maskinisten

det e sämsta fuck e bäckby mannen lugna med ghetto snacket

2011-01-13 @ 00:03:20
Postat av: Robert

Ghetto snack? För att han nämner bäckby? Vet inte vad den killen snackar om men jag tycker plattan e fet! Tack för att du la upp den! Vino representerar på ett snyggt och värdigt sätt. All respekt från musikälskare!

2011-01-19 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: