Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Han tog med mig på middag, spelade in en video och nu glömmer jag aldrig honom
Follow duvetinte





Flame är en av dom artisterna som jag vill säga tack till!
Första gången vi träffades åt vi Sushi på ett jätte mysigt ställe i Göteborg! Då var jag där helt själv och filmade dokumentären, jag hade precis påbörjat inspelningen och åkte till Göteborg helt ensam, tog in på Hotell och tog det lugnt! Andra gången vi sågs var vi i studion och vad som hände i studion får ni se i dokumentären!
Det var en av dom roligaste inspelningarna jag var med om och det är något jag aldrig kommer att glömma!

Jag och Mirlinda fick bo hos flame under 9 dagars resan senare under sommaren och det måste jag tacka för!

Många undrar vad som hänt med dokumentären men det är på G, den ligger på klippning nu och 2 avsnitt är redan klara!


Njut av min favorit låt med Flame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: