Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon
Follow duvetinte

Godmorgon mina läsare!

Hur mår ni idag?
Natten blev en rätt dålig natt. Jag vaknade upp ett flertal gånger av smärta i handen eftersom jag har lite små problem med händerna.. Men jag somna om rätt snabbt. Jag vaknade upp utav ett par sms och ett par facebook medelande!
Sen vakna jag upp vid ett tillfälle då jag tyckte att jag hade sovit för länge fast att kl var 8 på morgonen.
Kl 09:00 ringde Patrik Pelosio som skrivit boken Jiddra inte.  Han snacka om sitt projekt som jag ska vara med i.
Efter allt detta så kunde jag inte somna om, istället hoppa jag in i Duchen, fixa min vanliga frukost och nu ska jag fixa en massa ärenden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: