Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon - Facelook+dagens
Follow duvetinte

Godmorgon alla där ute!

Då var det dax för mig att lämna Sthlm för att ta mig till Gotland!
Bloggen kommer att uppdateras Varje dag, från både mig och Kam (hoppas jag)
I 4 dagar kommer jag släppa exklusiva videoklipps som jag klippt  ihop och det är med start idag kl 18:00
Jag kommer slägga upp ett videoklipp från "en resa genom hiphop sverige" och det är från det "förlorade" materialet och på några som inte kommer att vara med.

Idag är jag en nyvaken människa och det blir en väldigt avslappnad look eftersom jag ska resa en lång väg. Blir inte någon smink för den delen heller, vi kör en helt naturlig look!

 

Dagens outfit

Leggin - Gina

T-shirt - Indien

Tröja - Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: