Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gårdagen var en lugn dag, idag blir det en lång dag
Follow duvetinte




Hej hej alla där ute!

Känner mig pigg och glad, har fått sovit i 10 timmar vilket är riktigt skönt!
Jag behöver ju sova ut nu när jag är ledig varannan vecka..  Ska strax in mot stan. Först ska jag träffa mina två barndomsvänner som åker till Norge, sen för bi Deniz och hämta upp min gamla lur som jag glömde hos henne, förmodligen träffa upp Ninos och senare på kvällen ska jag äta suschi med Hakeem som vi bestämde igår!
Mycket som händer idag, passar på o träffa alla innan jag ska åka till Gotland och jobba på behandlingshemmet.. Kommer vara borta en vecka igen.

Igår lata jag hemma hela dagen vilket var super skönt, där efter drog jag in till stan och träffade upp Hakeem som jag inte har träffat sen i somras, vi hade en hel del och prata om. Vi drog till East och tog en liten återställare men efer det drack vi bara fanta haha! ingen av oss orkade festa.

Kom också på att det var ett tag sen jag la upp massa låtar, men det kommer...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: