Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

För 17 år sen frågade han chans på mig, idag var han hemma hos mig
Follow duvetinte



Det finns en människa i hela världen (förutom min familj) som jag vill ha vid min sida så länge jag lever.
Han heter Daniel. Han är en av dom människorna jag också kan tacka för att jag lever eftersom han tillsammans med två andra människor satt barnvakt hos mig när jag levde ett rätt destruktivt liv.

1-9 gick vi i samma klass och vi har hängt sen dess, vi har gått igenom en hel del ihop och fast att vi inte pratar varje dag så är han min bästa vän.  Jag var jätte kär i honom från att jag gick i 4an tills 9an. Men vi var ju tillsammans från 4-6an fram o tillbax hahaha.

Idag fick jag fin besök utav Daniel som nu mera bor i Norge, Han kom för bi (vi är annars grannar) och tog en kopp kaffe innan han skulle åka tillbax!

Jag har till och med kvar ett kärleksbrev han skicka till mig.




En glad pojke är vad han är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: