Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En lyckas kväll med en aning för mycket sprit!
Follow duvetinte

 

En lyckas kväll med en aning för mycket sprit!

Igår var det fest, igår var det nog mer en fest, igår var det första festen på detta år, igår ville jag släppa allt och det gjorde jag!
Kvällen började hemma hos mig med Bullar, Vodka/redbull och Bull tonik tillsammans med min kära vän Tina!

När vi kom till Bedroom så hände det lite för mycket saker som jag inte var berädd på! Men det var kul o få vara ute igår trotts allt bråk som man fick stoppa. Det var kul o få se Adam, det var ett tag sen jag fick träffa honom och resterande RMH grabbarna!


Trots att jag rökte en cigg, drack lite för mycket (jag får dricka, jag är en vuxen kvinna på 25 år) så hade jag trevligt som fan. Jag har desutom bestämt mig att inte gå ut o dricka mig full för jag känner ingen vits med det hela, det var mer eller mindre jobbigt för jag hitta inte min spärr som jag en gång i tiden hade!
Nästa gång jag går ut o festar så kommer jag kanske ta en öl men inget mer en det!

Men tack till folket bakom Bedroom, det var super lyckat igår, speciellt när Adam, Eboi, Dida & Stor uppträde. Det där var det galnaste jag sätt, speciellt när Eboi stod på Dj båsen. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: