Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En historisk resa genom hiphop sverige's osläppta material
Follow duvetinte

Många har frågat mig vad som hänt med "en resa genom hiphop sverige"
Här om dagen satt jag och rensade och tog bort allt onödigt och kom på en idee jag tänkt göra med alla videos!
Jag har för mycket matrial och när jag kommer hem från Gotland så kommer jag sätta mig och jobba med detta!

Detta var i början av en resa... Detta var samtidigt som jag filmade "spår från min uppväxt"
Det här är från de förlorade materialet som jag sedan fick tillbax, men det är videos som inte kommer att vara med på en resa.

Kolla in Dalenbarn som nu mera heter SödraSidan



Direktlänk: http://www.ubetoo.com/duvetinte/39426

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: