Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Du kan om du vill, men frågan är klarar du av det?
Follow duvetinte

Ennu en härlig dag avslutat på Gotland och ennu en härlig natt där jag får somna och vakna upp och jobba med det jag drömmer om o få jobba med.
Visst är det skönt och få jobba med det man kämpat, drömmer om och önskar få jobba med?

Titta på mig, jag driver en av dom mest omtalade, eftertraktade "svenska hiphop" bloggarna och jag har fått träffa dom flesta inom svensk hiphop. Jag har byggt en studio, gjort en låt som hamnat på radio, gjort 3 musikvideos, vart med i aftonblader, radio och listan fortsätter väldigt mycket
Jag har desutom utbildat mig till socialpedagog och nu jobbar jag på behandlingshem, kontaktperson och på fritidsgård. Får jag då säga att livet är underbart utan att någon ska hata på mig?
Får jag säga att jag älskar mitt liv utan att någon ska tycka att jag "leker" för mycket?
Om ni sliter lika mycker, kanske lite mer så kommer ni få det ni önskar om att få, det lovar jag!!!
Med detta så vill jag också säga att jag har en annan blogg, en blogg där jag skriver om mycket mer personliga saker och mycket mer kring drömmar och mål. Om ni känner ett intresse av att läsa den så kan ni klicka HÄR

Men nu är det dax att sova och med detta vill jag säga att ni alla borde kämpa med det ni vill göra..
Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

man klarar allt man vill :D bara man kämpar

2011-01-06 @ 00:27:44
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: