Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Chris Mhina, en ung talang
Follow duvetinte




första gången jag hörde om denna kille var när han gjorde något med killarna från Medina och jag har för mig att han har uppträt i kungsan, men jag är intre säker, men det var länge sen!
Det sa BOM och helt plötsligt föddes en tjärna!
Chris Mhina blev en favorit när jag hörde en låt med honom på K.J's mixtape och jag måste säga att jag är riktigt imponerad på den talang Chris har!
Jag tror att vi kommer få se otroligt mycket, detta är nog bara början för Chris Mhina!

eller vad säger ni?
Kommentarer
Postat av: Chris MHina

tack så hemskt mycket :D

2011-01-31 @ 09:12:18
URL: http://www.chrismhina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: