Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Cap, Mofly, Panetoz, Marke, Öris, Sidewalk och Semy i ett o samma inlägg
Follow duvetinte




sist jag var i gotland så hade jag inte tillgång till internet och det blev lite svårt för mig att blogga! Men jag tänkte att jag kunde lägga upp lite av det som jag fått på mail.

Cap - Lady in Red som är producerat av Mofly
Låten var ingen höjdare hos mig men jag tycker Mofly är en duktig producent och Den senaste låten jag hörde med Cap var mycket bättre.


Marke med Öris - Klättrar uppåt / Chillar som en kung
2 låtar 2 videos i en! Denna video kom ut för ett tag sen. Jag gillar båda låtarna och videorna är riktigt bra gjort, det finns bara en sak jag stör mig på riktigt mycket och det är första delen, hela filmningen där man ser dom rappa är rätt jobbigt att titta på samtidigt som jag tycker det är riktigt bra filmat!
Måste påpeka att Marke har mäktiga ögon!!!
Hemsida: markemusik.se

 

Under 2009 spelade Sidewalk på Berns hela 5 gånger och i Stockholm är spelningarna alltid fullpackade. Sidewalks musik spelas på Sveriges Radio P3 och 2008 fick man mycket uppmärksamhet för låten ”President” där artisterna Thomas Rusiak och Swingfly medverkade. Sidewalk består av Pitz (rap), the Sun (sång och gitarr) och DJ Lastword (bas och produktion). ”Wonderland Sessions” är en liveinspelad försmak av debutalbumet ”Touching the Sky”, som släpps 2011.

Sidewalk - Wonderland Sessions by djlastword

Panetoz - Mer än ord
Jag måste börja med att säga att jag tycker om killarna från Panetoz och det är jobbigt o skriva om en låt som jag itycker mindre om. När jag tänker på Panetoz så tänker jag på Mama Africa eller Känn dig fri!
Helt plötsligt kommer dom ut med en dålig kopia av Peter Andre, förlåt men jag var tvungen att skriva så och då menar jag videon och inte låten!
Jag gillar beatet och jag tycker låten är fin men själva videon vart lite för mycket och det kändes för enformigt.


Min boy Semy kom ut med sin Remix på T-pain och han är en av dom få svenska R&B sångarna jag verkligen älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: